مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم رب گوجه صادراتی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

روش های نگهداری رب گوجه فرنگیتولیدکنندگان رب گوجه صادراتی

رب یکی از انواع چاشنی های غذایی است که در دو نوع رب گوجه فرنگیو رب انار بیشترین موارد مصرف را دارد و در غذاهای ایرانی بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد. موضوع بحث مقاله حاضر رب گوجه صادراتی، رب گوجه فرنگی خالص و رب گوجه فرنگی ممتاز می باشد که به تفصیل پیرامون آن سخن خواهیم گفت.

فروش مستقیم رب گوجه صادراتی

روش های نگهداری رب گوجه فرنگی

روش های نگهداری رب گوجه فرنگی

پیش از آن که به به بحث در خصوص روش های نگهداری رب گوجه فرنگی بپردازیم، لازم می دانیم ابتدا مختصری پیرامون رب گوجه و ماهیت آن و انواع بسته بندی های آن توضیح دهیم.

رب گوجه های موجود در سوپر مارکت ها و فروشگاه های کشور محصول کارخانجات تولید داخل بوده و هر یک به یک برند خاصی اختصاص دارد. برخی برندها دارای سابقه ای طولانی در تولید رب به شمار می روند و برخی دیگر محصول شرکت های تازه تاسیس هستند. هر یک از محصولات رب در بسته بندی های متفاوت و متنوعی به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برخی بسته بندی ها قوطی های چند لایه با یک لایه آلومینیوم و درب فلزی است که این درب با در بازکن مخصوص باز می شود.

برخی دیگر از بسته بندی ها که حجم و میزان کمتری دارند، در قالب یک بطری متوسط و شفاف از جنس پلاستیک با درب پیچی پلاستیکی عرضه می شوند. این بطری ها اغلب رب انار و در برخی موارد رب گوجه را شامل می شوند. در هر حال، آنچه حائز اهمیت است که محصولات کارخانه های تولید رب، از هر نوع ربی که باشند، را می توان هم داخل یخچال و هم در خارج یخچال نگهداری نمود.

البته لازم به ذکر است که رب های گوجه فرنگی که در قوطی های آلومینیومی تولید شده اند را تا زمانی می توان خارج از یخچال نگهداری نمود که درب آن باز نشده و مورد مصرف قرار نگرفته باشد. بنابراین، پس از باز شدن درب قوطی، نگهداری این محصول صرفا در یخچال صورت می گیرد.

اما در مورد قوطی های پلاستیکی، محصول قبل و بعد از باز شدن درب آن می تواند خارج از یخچال نگهداری شود.

تولیدکنندگان رب گوجه صادراتی

تولیدکنندگان رب گوجه صادراتی

همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره شد، محصولات رب موجود در کشور تولید کارخانه های داخلی است و برخی که صاحب‌نام و برند می باشد به خارج از کشور نیز صادر می شود. رب های صادراتی اغلب به صورت عمده و کیلویی به کشور وارد کننده وارد می شود و تولید کنندگان آن در زمره بهترین و با کیفبت ترین تولید کننده این محصول محسوب می گردند و محصولات خود را با درجه عالی و با قیمتی به مراتب بیش از قیمت تعیین شده برای مصرف کننده داخلی در اختیار بازارها و مشتریان خارجی قرار می دهند که این امر با سود اقتصادی بیشتری همراه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید