مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

آنچه دراین مقاله میخوانید...

ویژگی گوجه گلخانه ای صادراتی عمدهخرید گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

سالانه هزاران تن محصول گوجه گلخانه ای از داخل به کشورهای همجوار صادر می شود و یکی از منابع ارزی کشور را به خود اختصاص داده است. گوجه گلخانه ای صادراتی عمده توسط فروشنده این محصول در بازار داخلی هم ارائه می شود و در بهترین کیفیت و در جعبه های مناسب به دست خریداران این محصول در هر جای ایران که باشند خواهد رسید. فروش این گوجه از طریق وب سایت فروشنده نیز ممکن شده است و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

فروش گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

ویژگی گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

ویژگی گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

گوجه صادراتی گلخانه ای عمده یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع گوجه از نظر ظاهر و کیفیت است. این محصول در محیط تمیز و عاری از بیماری گلخانه پرورش می یابد و به دلیل دور بودن از عوامل بیماری زا از کیفیت بالایی برخوردار است. ظاهر این میوه بسیار خوش رنگ بوده و تاثیر بسیار زیادی در جلب مشتری دارد. این محصول از تناژ تولید بالایی در گلخانه برخوردار و به همین دلیل می تواند جوابگوی سفارشات عمده باشد.

گوجه گلخانه ای صادراتی دارای یکدستی بسیار بالایی از نظر شکل و اندازه است و به همین دلیل میزان ضایعات فروشگاهی این محصول بسیار پایین است. این محصول دارای پوستی براق و بسیار شاداب بوده و از نظر میزان آبدار بودن در درجه بالایی قرار دارد به گونه ای که تهیه رب گوجه از آن از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است هر چند که به دلیل قیمت بالاتر نسبت به گوجه های مزرعه ای کمتر جهت تولید رب مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در انواع غذا و تهیه سالاد کاربرد دارد.

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی عمده

خرید گوجه گلخانه ای صادراتی به صورت عمده از فروشنده این محصول به راحتی ممکن است و خریدار می تواند این محصول گلخانه ای را که از بازار فروش دایمی برخوردار است با حداقل قیمت و در بهترین کیفیت سفارش دهد. برای خرید گوجه گلخانه ای صادراتی می توان به راحتی از روش های مختلف اقدام کرد. 

این محصول را می توان از طریق مراجعه به وب سایت فروشنده گوجه گلخانه ای درخواست نمود. در این وب سایت انواع گوجه گلخانه ای با کیفیت ها و از ارقام مختلف معرفی شده اند و خریداران می توانند از مشخصات هر یک از آنها مطلع شوند و در نهایت با آگاهی از قیمت روز این محصول آن را به صورت عمده درخواست نمایند. سفارش تلفنی از دیگر روش های خرید این محصول است که به راحتی قابل انجام است.

این محصول در جعبه های پلاستیکی مخصوص حمل گوجه و در حداقل زمان ممکن به آدرس خریداران در هر جای ایران که باشند ارسال می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید