مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گوجه زیتونی صادراتی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

ویژگی های گوجه زیتونی درجه یکتهیه ارزانترین انواع گوجه زیتونی صادراتی

گوجه زیتونی صادراتی میوه هایی است که توسط متخصصان تغذیه به عنوان سبزیجات در نظر گرفته می شوند. از نظر گیاهشناسی ، یک میوه تخمدان گل رسیده است و حاوی دانه است. گوجه فرنگی ، آلو ، کدو سبز و خربزه همه میوه های خوراکی هستند ، اما مواردی مانند “هلیکوپترهای افرا” و پفک های شناور قاصدک نیز میوه هستند. به دلایلی ، مردم از گوجه فرنگی آویزان شدند ، اما سوال “میوه یا سبزیجات” همچنین می تواند برای هر سبزیجات دانه دار جواب دهد.

قیمت انواع گوجه زیتونی صادراتی

ویژگی های گوجه زیتونی درجه یک

ویژگی های گوجه زیتونی درجه یک مشخصات گوجه زیتونی :حاوی هر چهار کاروتنوئید اصلی است: آلفا و بتاکاروتن ، لوتئین و لیکوپن. این کاروتنوئیدها ممکن است فواید فردی داشته باشند ، اما به صورت گروهی هم افزایی دارند (یعنی برای تأمین فواید سلامتی با یکدیگر تعامل دارند).

به طور خاص ، گوجه فرنگی حاوی مقادیر بسیار خوبی از لیکوپن است که تصور می شود بیشترین فعالیت آنتی اکسیدانی را در بین تمام کاروتنوئیدها دارد.

گوجه فرنگی و کلم بروکلی هم افزایی دارند که می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات کمک کند. یک مطالعه نشان داد که تومورهای پروستات در موشهایی که از دو گوجه فرنگی و پودر کلم بروکلی تغذیه می کنند بسیار کندتر از موشهایی که لیکوپن به عنوان مکمل دریافت می کنند یا فقط با کلم بروکلی یا گوجه فرنگی تغذیه می کنند ، رشد می کنند. پودر به تنهایی.

بر اساس مطالعه ای از دانشگاه مونترال ، رژیم غذایی غنی از محصولات بر پایه گوجه فرنگی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده کمک کند. محققان دریافتند که لیکوپن (که عمدتا توسط گوجه فرنگی تأمین می شود) با کاهش 31 درصدی خطر ابتلا به سرطان پانکراس در مردان با بیشترین و کمترین میزان مصرف این کاروتنوئید ارتباط دارد.

گوجه فرنگی حاوی هر سه آنتی اکسیدان پرتوان است: بتاکاروتن (که در بدن ویتامین A دارد) ، ویتامین E و ویتامین C. گزارش وزارت کشاورزی ایالات متحده ، آنچه در آمریکا می خوریم ، اشاره کرد که یک سوم یا ما ویتامین C بسیار کم و تقریبا نیمی از آنها ویتامین A کم دریافت می کنند.

گوجه فرنگی سرشار از پتاسیم است ، ماده معدنی که اکثر ما از آن کافی نیستیم. یک فنجان آب گوجه فرنگی حاوی 534 میلی گرم پتاسیم است و 1/2 فنجان سس گوجه فرنگی 454 میلی گرم دارد.

طبق مطالعه ای از دانشگاه ایالتی اوهایو ، وقتی گوجه فرنگی همراه با چربی های سالم مانند آووکادو یا روغن زیتون خورده می شود ، میزان جذب مواد شیمیایی گیاهی کاروتنوئید در گوجه فرنگی توسط بدن می تواند دو تا 15 برابر شود.

تهیه ارزانترین انواع گوجه زیتونی صادراتی

تهیه ارزانترین انواع گوجه زیتونی صادراتی فروش جهانی برای تمام گوجه زیتونی درجه یک صادر شده توسط کشور بالغ بر 9 میلیارد دلار برای سال 2019 تخمین زده شده است.به طور کلی از سال 2015 که ارزش حمل و نقل گوجه فرنگی 8.5 میلیارد دلار ارزیابی شد ، ارزش گوجه فرنگی صادراتی به طور متوسط 5.8 درصد برای تمام کشورهای صادر کننده افزایش یافت. سال به سال ، گوجه فرنگی صادراتی -6.2٪ از 2018 تا 2019 کاهش یافته است.

در سطح قاره ، کشورهای اروپایی بالاترین ارزش را برای گوجه فرنگی صادراتی طی سال 2019 با محموله هایی بالغ بر 4.3 میلیارد دلار یا 47.6 درصد از صادرات جهانی به فروش رسانده اند. صادرکنندگان آمریکای شمالی مسئول 31.6٪ ارزش داشتند ، در حالی که تامین کنندگان آسیایی 10.7٪ سهم آفریقا را با 9.4٪ تأمین می کردند.

درصد کمتری از آمریکای لاتین (0.6٪) به استثنای مکزیک اما شامل کارائیب و سپس اقیانوسیه (0.1٪) به رهبری نیوزیلند و استرالیا نشات گرفته است.

 

  • تبلیغات: 
    1. سس خردل طبیعی تند شیرین
    2. سس سفید خانگی صنعتی رژیمی
    3. طرز تهیه سس شگفت انگیز ایتالیایی!
    4. نمایندگی ترشک و لواشک | پخش و فروش عمده انواع ترشک و لواشک

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید