مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

مشخصه رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلوییخرید انواع رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی

رب گوجه فرنگی در واقع چاشنی پر کاربردی است که در اغلب غذا های ایرانی مصرف می شود و سبب خوش رنگ و خوش طعم شدن آنها می شود  و بر این اساس مصرف آن در کشور ما بسیار بالا می باشد. بازار فروش رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی از رونق بالایی برخوردار است زیرا این محصول دارای کیفیت عالی می باشد و در نازلترین قیمت به فروش می رسد که سبب شده بسیاری از مصرف کنندگان این محصول را برای مصرف انتخاب کنند. 

بازار فروش رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی

مشخصه رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی

مشخصه رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی رب گوجه فرنگی 17 کیلویی یک محصول مرغوب با غلظت بالا می باشد که برای مصرف کنندگانی که رب را در حجم بالایی مصرف می کنند بسیار مناسب است، این محصول به دلیل اینکه غلظت مناسبی دارد و با رعایت استاندارد های تولید تهیه می شود بسیار مرغوب است و طعمی بسیار عالی به غذا های مختلف می دهد.

این رب گوجه فرنگی را بیشتر رستوران ها، هتل ها و صنایع غذایی خریداری می کنند که در این صورت به دلیل خرید محصول در حجم بالاتر هزینه خرید رب گوجه فرنگی آنها به میزان زیادی کاهش می یابد.

این محصول در واقع تنها از آب گوجه فرنگی تغلیظ شده و نمک تهیه می شود که یک محصول سالم و بهداشتی می باشد و به همین دلیل پرخاصیت نیز می باشد.

بسته بندی این محصول در حلب های با ورقه گالوانیزه بسیار محکم انجام می گیرد تا مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد ضمن اینکه این محصول دارای بافت یکنواخت و رنگ بسیار عالی می باشد.

تاریخ تولید و انقضا، مهر استاندارد و مهر وزارت بهداشت، آدرس کارخانه از جمله مشخصاتی هستند که بر روی بسته بندی این محصول درج شده است.

خرید انواع رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی

خرید انواع رب گوجه فرنگی ۱۷ کیلویی خرید انواع رب گوجه فرنگی 17 کیلویی با قیمت بسیار مناسب به روش های مختلفی انجام می گیرد اما خریداران عمده می توانند با انتخاب بهترین روش این محصول را با قیمت ارزانتری خریداری نمایند، قیمت این محصول علی رغم کیفیت ممتاز و حجم بالایی که دارد بسیار مناسب است و بر این اساس خرید آن بسیار به صرفه می باشد.

خریداران بسیاری خواستار خرید این محصول با کمترین هزینه هستند که می توانند با انجام بررسی ها این محصول را با حذف واسطه ها با قیمت ارزان تر خریداری نمایند.

البته قیمت این محصول به دلیل نوسانات قیمت ارز و اوضاع نابسامان اقتصادی هر روزه در حال تغییر است که خریداران عمده می توانند به واسطه سایت معتبر ما قیمت واقعی و به روز این محصول را استعلام نمایند ضمن اینکه شما می توانید برترین برند ها را در نازلترین قیمت ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید