مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان رب گوجه به صورت عمده

آنچه دراین مقاله میخوانید...

بررسی ارزش غذایی رب گوجه فرنگیراهنمای تهیه رب گوجه عمده

رب گوجه فرنگی در واقع یک طعم و رنگ دهنده به غذا است که البته بسیار خوشمزه نیز هست این محصول سرشار از آنتی اکسیدان  و انواع ویتامین های ضروری برای سلامت بدن می باشد و بسیار مفید است. تولید کننده این محصول را به صورت کلان در اختیار توزیع کنندگان رب گوجه قرار داده تا همه بتوانند از تهیه رب گوجه عمده با قیمت مناسب استفاده کنند.

توزیع کنندگان رب گوجه به صورت عمده

بررسی ارزش غذایی رب گوجه فرنگی

بررسی ارزش غذایی رب گوجه فرنگی رب گوجه فرنگی یک طعم و رنگ دهنده به انواع غذا هاست که از میوه گوجه فرنگی بدست می آید و می دانیم که یکی از سبزیجات بسیار پر خاصیت است پس رب گوجه نیز انواع خواص گوجه فرنگی را البته در سطح وسیعی تری دارد زیرا رب فشرده شده گوجه فرنگی است.

رب گوجه فرنگی تقریبا در تمام غذا ها استفاده می شود این کالا دارای آنتی اکسیدان بسیار بالایی بوده که نیاز بدن را به این ماده برطرف می کند رب گوجه دارای انواع آهن و پتاسیم و ویتامین بی است که مصرف آن باعث از بین رفتن کم خونی در بدن می شود. رب گوجه دارای کالری بسیار کم و در نتیجه چربی کمی است و خوردن روزانه آن در انواع غذا ها به هیچ عنوان سبب چاقی نمی شود. ویتامین آ و سی به میزان قابل ملاحظه ای در رب گوجه فرنگی یافت می شود که برای سلامت چشم و تقویت سیستم ایمنی بدن لازم است.

پس کافی است که برای کسب تمام این مواد مغذی و ویتامین های مختلف از یک رب گوجه فرنگی استاندارد استفاده کرده که در تهیه آن تمام استاندارد ها لحاظ شده باشد و کاملا بهداشتی و سلامت باشد.

راهنمای تهیه رب گوجه عمده

راهنمای تهیه رب گوجه عمده اصولا برای تهیه رب گوجه فرنگی عمده در کارخانجات تهیه رب سعی می کنند که کارخانه در مجاورت مزارع بزرگ تهیه گوجه فرنگی قرار داشته باشد و این نزدیکی برای صاحبان کارخانجات از چند نظر حائز اهمیت است اول اینکه محصول به صورت تازه ترین شکل وارد کارخانه می شود و بعد این که هیچ هزینه حمل و نقلی بابت ارسال گوجه به کارخانه پرداخت نمی شود و …

گوجه فرنگی که به کارخانجات فرستاده شد ابتدا به خوبی بررسی شده و گوجه های خراب و لک دار آن را جدا می کنند بعد تمام گوجه های سالم را به خوبی شستشو داده و از تمام گل و لای و کثیفی های احتمالی کاملا تمیز می کنند بعد گوجه ها در پروسه آبگیری و سپس در چرخه ای قرار داده شده که آب اضافی آن تبخیر و گرفته شده و سپس پاستوریزه می شود یعنی تمام میکروب های درون رب در دمایی خاص از بین می رود و سپس رب آماده شده به صورت انواع رب گوجه فرنگی شیشه ای و یا در قوطی آماده حمل به بازار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید