مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع رب گوجه فرنگی 800 گرمی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

فواید رب گوجه برای سلامتی بدنعرضه مستقیم رب گوجه فرنگی 800 گرمی

رب گوجه فرنگی از جمله چاشنی های پر مصرف در نزد ما ایرانیان بوده است. رب گوجه فرنگی 800 گرمی در قوطی های فلزی به دلیل حرارت دیدن و پس از کنسرو شدن مانع از ورود آلودگی به درون رب گوجه فرنگی می شود، این خود یکی از دلایل عمده استفاده از رب گوجه فرنگی 800 گرمی می باشد.

تولید انواع رب گوجه فرنگی 800 گرمی

فواید رب گوجه برای سلامتی بدن

فواید رب گوجه برای سلامتی بدن

رب گوجه فرنگی یکی از پر مصرف ترین چاشنی های غذاهای ایرانی می باشد. رب گوجه فرنگی به دلیل رنگ دانه های قرمزی که در طی فرایند درست رب سازی ایجاد می شود رنگ زیبا و طعم مطبوعی را به غذاها می دهد.

رب گوجه فرنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان که لیکوپن نام دارد. علاوه بر آن سرشار از پتاسیم و آهن و همچنین ویتامین B می باشد.

رب گوجه فرنگی می تواند برای خانم های باردار و افراد سالمند بسیار مناسب است زیرا رب گوجه فرنگی حاوی ویتامین C و A و برای این افراد بسیار مناسب هستند علاوه بر آن به دلیل وجود مواد مغذی موجود در رب گوجه فرنگی بروز علایم پیری را کاهش می دهد.

فواید رب گوجه فرنگی برای بدن را به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • رشد جنین
  • افزایش سلامتی بینایی
  • مانع از آفتاب سوختگی
  • مانع از بروز سرطان

رب گوجه فرنگی به دو صورت خانگی و صنعتی در حال تولید می شود. لازم به ذکر است در تولید رب گوجه فرنگی خانگی مشکلات عمده ای دیده می شود که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم. هنگام تولید رب خانگی باید به میزان حرارت و فرایند رب سازی به شدت دقت فرمایید تا بتوانید رب گوجه تولید شده عاری از هرگونه آلودگی باشد تا زمان طولانی تری را بتوانید از آن استفاده کنید همچنین از دیگر مشکلات تولید رب خانگی می توان به عدم رنگ سازی مناسب در هنگام استفاده اشاره کرد.

رب گوجه فرنگی صنعتی به دو صورت رب گوجه فرنگی ارگانیک و غیر ارگانیک اشاره کرد. 

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی 800 گرمی

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی 800 گرمی رب گوجه فرنگی ایرانی در بسته های و حجم های گوناگون در حال تولید و ارایه در بازار می باشد.

رب گوجه های تولید شده در بسته های 800 گرمی به دلیل وزن مناسب و مقرون به صرفه در بازار به وفور یافت می شوند. از دیگر دلایل استفاده از رب گوجه های 800 گرمی به بهداشتی بودن آنها و  ماندگاری بالای آن می توان اشاره کرد. این کنسرو علاوه بر این که در درجه حرارت مناسب تولید و پخت می شوند و باعث آزاد سازی رادیکال و رنگدانه ها می شود به دلیل حرارت در انتهای تولید به قوطی ها مانع از ورود هرگونه آلودگی به درون این کنسرو ها می شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید