مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع رب گوجه فرنگی طبیعی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

طرز تهیه سس گوجه فرنگی برای پیتزابهترین مرکز عرضه رب گوجه طبیعی

رب گوجه فرنگی در گونه های مختلفی اعم از خانگی و صنعتی در بازار موجود است. بهترین رب گوجه فرنگی رب گوجه طبیعی می باشد چراکه در این رب ها از هیچ گونه افزودنی و مواد شیمیایی غیر مجاز استفاده نشده است. رب هایی که در تولید آنها از افزودنی استفاده می شود ممکن است سبب ایجاد بیماری های خطرناک شوند. فروشنده معتبر رب گوجه انواع رب گوجه فرنگی درجه یک و طبیعی را با قیمتی استثنایی عرضه می نماید.

خرید انواع رب گوجه فرنگی طبیعی

طرز تهیه سس گوجه فرنگی برای پیتزا

طرز تهیه سس گوجه فرنگی برای پیتزا چه در مرحله پخت پیتزا و چه به عنوان چاشنی از سس گوجه فرنگی برای سرو و صرف کردن این غذا استفاده می شود. مسلما هرچه کیفیت سس بالاتر باشد طعم پیتزا نیز بهتر و دلچسب تر است. در ادامه با نحوه تهیه سس گوجه فرنگی خوشمزه مخصوص پیتزا آشنا خواهیم شد.

مواد لازم برای تهیه سس:

  • دو کیلوگرم گوجه
  • 3 حبه سیر
  • نوک قاشق غذاخوری آویشن
  • نمک و فلفل قرمز و پودر سیر به میزان لازم
  • نصف قاشق غذاخوری سرکه

ابتدا باید آب گوجه ها را بگیریم برای اینکار می توان از دستگاه آبمیوه گیری استفاده کرد. پس از گرفتن آب گوجه آن را در قابلمه و روی حرارت قرار می دهیم. صبر می کنیم تا آب گوجه به جوش رسیده و شروع به قل زدن نماید سپس سرکه، نمک و فلفل و سیر رنده شده و در صورت دلخواه پودر سیر را اضافه می کنیم. پس از اضافه کردن مواد باید صبر کنیم تا ترکیب به غلظت لازم برسد پس از آن آویشن را به ترکیب اضافه کرده و زیر قابلمه را خاموش می کنیم.

از این سس گوجه فرنگی می توان برای رویه خمیر پیتزا و همچنین به عنوان چاشنی برای صرف کردن این غذا استفاده کرد. دقت داشته باشید که میزان مواد اولیه مثل فلفل به سلیقه شما بستگی دارد. اگر مایل به تهیه سس تند هستید می توانید مقدار فلفل قرمز را افزایش دهید.

بهترین مرکز عرضه رب گوجه طبیعی

بهترین مرکز عرضه رب گوجه طبیعی در بهترین مرکز عرضه رب گوجه، این محصول به صورت کاملا طبیعی فرآوری و عرضه می شود. رب گوجه فرنگی سنتی و رب گوجه فرنگی ارگانیک درجه یک با کیفیت بسیار بالا و با بهترین مواد اولیه در شرایطی کاملا ایزوله و بهداشتی و با اخذ مجوزهای لازم تولید شده و به صورت مستقیم و کاملا بدون واسطه عرضه می گردد. عرضه این محصول به دلیل حذف واسطه ها با قیمتی تقریبا برابر با قیمت تولید به دست مصرف کننده می رسد که بسیار پایین تر از قیمت سطح بازار است.

در حال حاضر می توان انواع رب گوجه طبیعی را به هر میزان درخواستی از طریق سفارش آنلاین یا مراجعه حضوری تهیه نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید