مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع رب گوجه قوطی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

همه چیز درباره رب گوجه ایرانیمرکز توزیع رب گوجه قوطی

رب گوجه قوطی ربی است که در قوطی های حلبی تهیه و به مصرف می رسد. رب گوجه فرنگی به عنوان یک چاشنی بسیار خوشمزه در انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که اکثر غذاها از این چاشنی بهره می بردند که هر چه رنگ رب روشن تر باشد نشان از کیفیت بالای آن می باشد. رب گوجه فرنگی نه تنها در قوطی حلبی بلکه در بسته بندی های دیگر از جمله پاکتی و شیشه ای نیز تهیه و به فروش می رسد که با توجه به‌طور بسته بندی قیمت های متفاوتی خواهند داشت. در ادامه به معرفی رب گوجه فرنگی ایرانی و ویژگی هایش خواهیم پرداخت.

خرید انواع رب گوجه قوطی

همه چیز درباره رب گوجه ایرانی

همه چیز درباره رب گوجه ایرانی رب گوجه ایرانی همانطور که از نامش پیداست از گوجه های مرغوب و باکیفیت ایرانی تهیه و به مصرف می رسد. رب گوجه ایرانی علاوه بر تأمین نیاز داخلی کشور، به دلیل کیفیت و محبوبیتی که دارد به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد و یک نوع ارزآوری محسوب می گردد. رب گوجه ایرانی اگر از گوجه سالم و فاقد کرم زدگی و این که اگر در فصل تابستان تهیه شود بهترین و خوش طعم و خوش رنگ ترین رب خواهد شد.

رب گوجه به دو‌ شیوه صنعتی و خانگی تهیه می شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند در روش خانگی رب به این صورت تهیه می شود که بعد از شستن گوجه ها و چند قطعه کردنشان، در دستگاه آبگیری گوجه ریخته و سپس از صافی عبور داده تا تفاله ها از عصاره آن جدا گردد بعد داخل قابلمه ای ریخته تا بجوشد با حرارت متوسط، سپس پس از جوش آمدن زیر شعله را کم کرده تا به غلظت مورد نظر برسد. در حین جوشیدن مقداری نمک اضافه گردد تا طعم خوش تری به خود بگیرد.

حالا رب آماده شده و پس از سرد شدن در ظرف های در بسته قرار داده شود تا هوا وارد آن نگردد حال جهت جلوگیری از کپک زدن می توان مقداری روغن اضافه کرد تا کپک نزند، بهتر است از ظروف شیشه ای یا نگهدارنده رب استفاده شود تا مدت زمان بیشتری رب نگهداری شود.رب گوجه فرنگی شرکتی و رب گوجه فرنگی حلبی به این صورت هستند که در قالب قوطی های حلبی در شرکت ها و نمایندگی ها به فروش می رسد.

مرکز توزیع رب گوجه قوطی

مرکز توزیع رب گوجه قوطی مرکز توزیع رب گوجه قوطی کارخانه ها می باشند که آن ها را به مراکز خرید و فروشگاه ها عرضه و به فروش می رسانند که با توجه به کیفیت نوع رب و بسته بندی که دارد قیمت متفاوت تری خواهد داشت. برای خرید رب گوجه ارزان و با کیفیت می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه و خریدی مطمئن انجام داد.

 

  • تبلیغات: 
    1. بزرگترین تولیدی ترشی مخلوط
    2. تولید کننده ترشیجات درجه یک در شمال کشور
    3. لواشک ترش با سس ترش مخصوص خانگی
    4. ترشی به خوشمزه درجه یک اصل

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید