مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین رب گوجه فرنگی سنتی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

نحوه ولید رب گوجه فرنگی سنتیفروش ویژه رب گوجه فرنگی سنتی

در فصل تابستان به دلیل تولیدات بالای گوجه فرنگی، در حیاط و یا پشت بام خانه‌ ها، بساط تولید رب گوجه فراهم است. رب گوجه از پرکاربردترین چاشنی‌ های آشپزان ایرانیان است و در غذاهای بسیاری همچون آب گوشت، قیمه، ماکارونی و… استفاده می شود. شما می توانید برای خرید بهترین رب گوجه فرنگی سنتی خود، از مراکز فروش معتبر نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید و با اطمینان از کیفیت کالا، به محصول مورد نظر خود دست یابید.

خرید بهترین رب گوجه فرنگی سنتی

نحوه ولید رب گوجه فرنگی سنتی

نحوه ولید رب گوجه فرنگی سنتی برای تهیه رب گوجه فرنگی خانگی به مواد اولیه گوجه فرنگی، نمک و روغن مایع یا روغن زیتون احتیاج دارید. در ابتدای کار شما باید گوجه ها را به خوبی تمیز کرده و سپس بشویید.

وقتی که گوجه های شما به خوبی خشک شد، آن ها را تقسیم کنید و در تشت بزرگی قرار دهید. سپس روی گوجه ها را نمک بپاشید و در مدت یک روز زیر در معرض آب و هوای گرم قرار دهید.

هر چند ساعت رب های خود را به هم بزنید تا مانع از تجمع کپک در سطح آن شوید. زمانی که پوست گوجه به راحتی از گوشتان جدا شد و گوجه ها خوب آب انداختند، آن ها را از یک پارچه توری تمیز رد کنید. برای اینکه پوست و تخم گوجه فرنگی را جدا نمایید، شما به یک آبکش و صافی نیاز دارید.

گوجه ها را یک بار از آبکش و یک بار از صافی رد نمایید. حال گوجه ها را به خوبی چنگ بزنید تا پوست و تخم گوجه ها به خوبی جدا شده و آب گوجه گرفته شود.آب گوجه صاف شده را در یک قابلمه مناسب بریزید و آن را بر روی شعله ملایم قرار دهید.

برای پختن رب گوجه، چند ساعت زمان نیاز است. مرتب رب را به هم بزنید تا ته نگیرد. رب گوجه باید آنقدر بپزد تا به غلظت مناسب برسد و آب آن کاملا تخلیه شود.

زمانی رب گوجه شما آماده است که به خوبی قل می زند و حباب های بزرگی به وجود می آید.در مرحله بعد نمک و روغن را به قابلمه اضافه نمایید. وقتی که رب شما به غلظت مناسبی رسید، می‌ توانید زیر قابلمه خود را خاموش کنید و پس از سرد شدن کامل، رب را در ظروف خشکی قرار دهیم.

فروش ویژه رب گوجه فرنگی سنتی

فروش ویژه رب گوجه فرنگی سنتی در حال حاضر به دلیل استفاده بسیاری که از این محصولات می‌ شود، بازار رب خوب بوده و تولید کنندگان بسیاری هستند که رب های گوجه فرنگی سنتی را در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای در اختیار خریداران قرار می دهند.

بنابراین شما نباید دغدغه ای از جانب خرید این نوع از رب داشته باشید؛ چرا که آن ها در بازار به وفور یافت می شوند.

اما فروش رب سنتی به صورت عمده هم امری رایج است و افراد می‌ توانند آن ها را در بسته بندی های بزرگ تر و در تعداد بیش تری خریداری نمایند. در اینصورت خرید برای آن ها به صرفه تر خواهد شد و با پرداخت کم ترین هزینه به محصول بیش تری دست خواهند یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید