مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

رب گوجه فرنگی و نکات بهداشتی آن

در مورد رب گوجه فرنگی هم نکات بهداشتی زیادی مطرح است که باید آن را مد نظر داشت تا سلامت خود را به خطر نیندازید.

رب گوجه فرنگی
که در غذاهای مختلف به عنوان یکی از مهم ترین چاشنی ها استفاده می شود ، علاوه بر شیوه های سنتی ، به عنوان یک محصول غذایی صنعتی هم تولید انبوه دارد. ایران دارای انواع کارخانه های مختلف است که خوشبختانه رب گوجه را با کیفیت های مختلف تولید می کنند. اما دقت داشته باشید که نکات بهداشتی را باید در مورد رب گوجه فرنگی کاملاً دانست و رعایت کرد. 

شیوه نگهداری رب گوجه فرنگی
برای این که انواع رب گوجه فرنگی را بتوان مدت ها نگهداری کرد، باید مانع از ورود میکروارگانیسم ها به رب شد. این میکروارگانیسم ها خطر کپک را به همراه دارند. پس قبل از این که درب رب را باز کنید، حتماً ظرف رب گوجه فرنگی که قوطی یا شیشه است را کامل شستشو داده و سپس درب را باز کنید. . مابقی رب باید در یک ظرف شیشه ای ریخته شود و با محکم کردن درب آن را در یخچال نگهداری کنید. البته در خود کارخانه در مراحل بسته بندی هم قوطی های رب را استریل می کنند، با فرو بردن در آب جوش و آب سرد. ولی خب در حین انتقال به هر حال امکان آلودگی وجود دارد. 

نکاتی در مورد رب های صنعتی و خانگی
اگر چه می دانید که در رب های خانگی حرارت مستقیم موجب می شود تا بیشتر ویتامین ها از بین برود، ولی اولاً به عدم وجود مواد افزودنی در آن ها ایمان دارید و ثانیاً می دانید که شرایط بهداشتی برایشان رعایت شده. خبر های چندش آوری از تولید رب های بدون پروانه بهداشتی می شنویم که در مورد رب های صنعتی حتی وجود مارمولک در قوطی یا سبزیجاتی مثل کدو و سیب زمینی را تأیید می کند. 
ذرات ناخالصی از این دست در رب گوجه فرنگی هم بو و هم عطر نامطبوع را ایجاد می کنند و شما با ریختن یک قاشق از رب روی سطحی صیقلی می توانید به وجود ذراتی غیر از گوجه در رب گوجه پی ببرید. 
پیشنهاد ما را در مورد خرید رب گوجه فرنگی معتبر با پروانه بهداشت جدی بگیرید. زیرا نکات بهداشتی در مورد آن ها رعایت شده و البته ویتامین های بیشتری هم از رب های خانگی در آن ها با عدم حرارت مستقیم حفظ شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید