مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی گوجه گلخانه ای 4129

آنچه دراین مقاله میخوانید...

گوجه به کاهش وزن کمک می کندصادرات انواع گوجه گلخانه ای 4129

گوجه گلخانه ای با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد، بیشتر مورد استفاده مردم قرار می گیرد. یکی از بهترین نمونه ‌های گوجه ۴۱۲۹ است. شرکت بازرگانی گوجه گلخانه ای 4129 در سراسر کشور وجود دارد و این امکان را برای مشتریان خود فراهم می آورد که بتوانند به صورت مستقیم این محصول را تهیه کنند. با توجه به اینکه بذر گوجه ها وارداتی است نسبت به بذر‌ گوجه های داخلی قیمت بالاتری دارند اما این شرکت همواره با ثابت نگه‌داشتن قیمت‌ها رضایت مشتریان را جلب می کند.

شرکت بازرگانی گوجه گلخانه ای 4129

گوجه به کاهش وزن کمک می کند

گوجه به کاهش وزن کمک می کند گوجه فرنگی یکی از صیفی جات بسیار پرکاربرد است که معمولاً به صورت پخته یا خام مورد استفاده قرار می گیرد ۹۰ درصد گوجه را آب تشکیل داده و ۱۰ درصد آن شامل پروتئین، فیبر، انواع ویتامین و سایر مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد
محققان دریافتند که مصرف گوجه به کاهش وزن کمک می‌کند و یکی از خواص گوجه فرنگی همین موضوع است. از این رو افرادی که قصد لاغری و کنترل وزن خود را دارند، می‌ توانند روزانه گوجه فرنگی را مصرف کنند. فیبر فراوان این محصول باعث می‌شود که احساس سیری طولانی مدت داشته باشید.
گوجه یک میوه بسیار کم ‌کالری است که با کاهش هورمون اشتها، اشتهای کاذب افراد را از بین می برد همچنین از بروز بیماری‌های قلبی دیابت نیز جلوگیری می‌ کند.
گوجه گلخانه ای درشت، با توجه به فیبر بسیار بالایی که دارد، باعث تحریک حرکات روده می ‌شود و از این طریق مواد زائد و سموم بدن را به راحتی دفع می کند. بنابراین باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
در کنار مصرف گوجه بهتر است ورزش کنید زیرا گوجه متابولیسم بدن را افزایش می دهد و در عین حال انرژی مورد نیاز بدن را جهت سوخت و ساز و ورزش تامین می ‌کند. 

صادرات انواع گوجه گلخانه ای 4129

صادرات انواع گوجه گلخانه ای 4129 گوجه گلخانه ۴۱۲۹ یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع گوجه ها است که بسیار پر محصول است. مقاوم بودن این گوجه در برابر آفات و بیماری‌ها باعث شده که از سموم کمتری استفاده شود.
همانطور که گفتیم بذر این محصول وارداتی است اما با توجه به میزان بالای کشت و برداشت آن در ایران، این گوجه به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی است و  سالانه بیش از ۵ میلیون تن است. این محصول به اکثر کشور های همسایه ایران صادر می شود که بازار خرید و فروش آن در کل دنیا بسیار پر رونق است.
گوجه 4129 با توجه به اینکه محصولی گلخانه‌ای تولید شده در فصل زمستان است، بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول پس از سورت و بسته بندی برای مصارف داخلی وارد میدان های تره بار و برای مصارف خارجی وارد بازارهای صادراتی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید