مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم گوجه گیلاسی بسته بندی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

همه چیز درباره گوجه گیلاسیعرضه کنندگان گوجه گیلاسی بسته بندی

گوجه گیلاسی بسته بندی گیلاسی میوه‌ای مینیاتوری (گرد و کوچک)است

در برخی مقالات این میوه ی کروی شکل را حاصل ترکیب انگور کی و گوچه فرهنگی اهلی می‌شناسند.

اندازه این میوه بسیار کوچک است. تقریبا (یک بند انگشت)اگر چه بیشتر گوچه گیلاسی را در رنگ قرمز مشاهده کرده‌ایم،اما این میوه در رنگ های زرد،سبز،سیاه نیز در بازار موجود است.

این میوه کوچک خواص فوق العاده‌ای داره اگر میخواهید با این خواص آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

فروش مستقیم گوجه گیلاسی بسته بندی

همه چیز درباره گوجه گیلاسی

همه چیز درباره گوجه گیلاسی گوچه گیلاسی طعم ترشی دارد،و بیشتر برای تزیین سالاد استفاده می‌شود. همچنین به دلیل خواص بالای آن برای بدن بسیار استفاده می‌شود.این میوه کوچک دارای ویتامین A، ویتامین‌‌ B، ویتامین C، ویتامین K، و فلولیک‌‌ اسید ، پتاسیم،نیاسین ، فسفر، مس، تیامین است. 

در برخی مقالات این میوه را به نام های خرمالو‌‌ی آسیایی، خرمالو‌‌ی ژاپنی میشناسند.

از ویژگی های فوق‌العاده این میوه کوچک میتوان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد ترکیب این گوچه با کلم بروکلی ماده ای ضد سرطان را ایجاد می‌کنند.همچنین توانایی چشم را بالا می برد به دلیل ویتامین بتاکارونی موجود در آن ،شیرمادر را افزایش می‌دهد،در کاهش وزن نیز میتواند مفید باشد مصرف آن برای افرادی ک قصد کاهش وزن دارند بسیار کارساز است. یکی دیگر از خواص آن حفظ سلامت قلب است ،همچنین این میوه کوچک درد را تسکین میدهد،و از فشار خون بالا جلوگیری میکند،و در سالم نگه داشتن پوست های چرب نیز موثر است ،و در برخی از لوازمات آرایشی ب این خاطر از آن استفاده می‌شود،علاوه بر پوست مصرف آن میتواند در جلوگیری از ریزش موی شما هم نقشی مفیدی داشته باشد.

گوچه گیلاسی در گلخانه‌ ها کشت میشود و پس از بسته بندی به دست مصرف کننده می‌رسد. شماهم به دلیل کوچک بودن اندازه ی آن میتوانید این میوه کوچک را در خانه با کمترین امکانات پرورش دهید .همچنین میتوانید در صورت اینکه گرچه گیلاسی خوبی پرورش داده باشید گوجه گیلاسی درجه یک خود را برای فروش به بازار ببرید و از این راه درآمد کسب کنید.

انواع گوجه گیلاسی در بازار موجود است. شما میتوانید با مراجعه به محل خرید نزدیک محل زندگیتان این میوه مفید را خریداری و از مصرف آن لذت ببرید. و علاوه بر آن از خواص فوق العاده آن بهرمند شوید.

عرضه کنندگان گوجه گیلاسی بسته بندی

عرضه کنندگان گوجه گیلاسی بسته بندی گوچه گیلاسی در گلخانه ها کشت می‌شود و پس از بسته بندی به بازار فروش عرضه می‌شود . و بر اساس کیفت محصول به فروش می‌رسد. ما در این مقاله در مورد خواص این میوه کوچک صحبت کردیم.گوچه گیلاسی طرفداران زیادی دارد و برای تزیین سالاد در خانه و بیشتر در رستورانات استفاده می‌شود و به دلیل شکل مینیاتوری که دارد زیبایی به غذا و سالاد ما میدهد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید