مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع رب گوجه فرنگی قوطی ارزان

قیمت انواع رب گوجه فرنگی در قوطی بنا بر دلایل مختلف می تواند ارزان یا گران باشد که در ادامه آن ها را تحلیل می کنیم.

رب گوجه فرنگی
چاشنی که علاوه بر ما ایرانی ها حتی بسیاری از مردم جهان مثل حاشیه دریای مدیترانه آن را مصرف می کنند. و در غذاهای خود به عنوان طعم دهنده استفاده می کنند، در ایران به وفور تولید می شود. 
هر چند ماده اولیه رب، گوجه فرنگی هایی است که تقریباً در شهریورماه عده بسیاری از کشاورزان در مناطق مختلف کشور برداشت آن را در حجم بالا آغاز میکنند، با این وجود برای راه اندازی یک کارخانه رب گوجه فرنگی سرمایه های حدود چند میلیارد لازم است، که در خط تولید بیشتر با آن آشنا خواهید شد. 

اما قیمت رب گوجه فرنگی در بازار در بسته بندی قوطی چند است؟
گوجه های ربی قیمت چندان بالایی از سوی کارخانه ها ندارند. چون به هر حال اغلب کشاورزان هم گوجه های درجه دو و سه خود را برای کارخانه می برند که بازار پسند نیست. ولی کشاورز برای ارسال گوجه به کارخانه سبد می خواهد، و این که قیمت را نقد بار به بار تسویه می کند. گاهاً هم فله بار گوجه را برای کارخانه می فرستند که خرابی گوجه ها بالا خواهد بود.

تقریباً در شرایط ایده آل اگر گوجه ها دارای بریکس مناسبی باشند، تقریباً از هر 6 کیلو گوجه ، 1 کیلو رب گوجه در می آید، که خوشبختانه می توان گفت بریکس گوجه هایی که برای رب کشت می شوند، بیش از 4 می باشد و از این نظر مناسب است. اما برخی کارخانه ها از گوجه های گرد استفاده نمی کنند که این هم در طعم و هم در رنگ رب گوجه ایجاد اشکال خواهد کرد. 

خب ارزان بودن رب گوجه دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که اگر رشته تخصصی شما در تجارت مواد غذایی و رب نباشد، ممکن است ضرر هنگفتی به شما وارد شود. 
رب گوجه های ارزان بریکس کمتر از 20 دارند. معمول رب گوجه های رقیق شده 18 تا 20 درصد هستند. اما برخی کارخانه ها 14 درصد با 2 درصد نمک را هم خیلی ارزان در قوطی می فروشند و برای مشتری های طرفدار قیمت ارزان خارجی در عراق و افغانستان می فرستند. 

این رب ها بیشتر در ایران با نام پوره هستند. ولی در ظاهر شاید شما فرق آن ها را با رب بریکس 27 نتوانید تشخیص دهید. بیشتر با آنالیز  و زمان پخت غذا متوجه این کیفیت پائین خواهید شد. 

رب در قوطی از رب در شیشه ارزان تر است. چون خود قوطی هم ارزان تر می باشد. 

اما قوطی های رب گوجه هم اکنون بیشتر با بسته بندی 800 گرم و نیم کیلویی با درب آسان باز شو و معمولی بیشتر هستند، و برخی کارخانه های حلب های 4 کیلو تا 20  کیلو هم دارند. 

قوطی های معمولی به دلیل آن که درب های کلید دار خودشان قیمت بالایی دارند، ارزان ترند، و البته درپوش پلاستیکی هم که ندارند و این ها می تواند ارزان تر بودن را به ارمغان بیاورد. 

اما با این وجود در بازار گوجه ایران به دلیل ارائه مستقیم از کارخانه هم بدون این که به رب های ماده های افزودنی برای افزایش غلظت افزوده باشیم و نیز با رب هایی که واقعاً از گوجه هستند و نه  سیب زمینی و بادمجان در آن ها اضافه شده باشد، قیمت های ارزان خوبی را می توان یافت.


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید