مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع رب گوجه فرنگی شیراز

آنچه دراین مقاله میخوانید...

اطلاعاتی درباره رب گوجه فرنگی شیرازقیمت روز رب گوجه فرنگی شیراز

معتبرترین مرکز توزیع رب گوجه فرنگی شیراز محصولی کاملا ارگانیک را با کیفیتی مطلوب و شایسته در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد. رب گوجه فرنگی پر استفاده ترین چاشنی غذا به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده  در بین ایرانی ها می باشد . کمتر غذایی می توان یافت که در آن از رب گوجه به عنوان چاشنی استفاده نشود. این برند از رب بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته زیرا بسیار خوش رنگ و خوش طعم و استاندارد است.

مرکز توزیع رب گوجه فرنگی شیراز

اطلاعاتی درباره رب گوجه فرنگی شیراز

اطلاعاتی درباره رب گوجه فرنگی شیراز رب گوجه فرنگی شیراز بسیار معروف می باشد این نوع از رب بسیار خوشمزه، خوش طعم، غلیظ و با صرفه است.این محصول درصد استانداردی از درجه حرارت را تحمل نموده و رنگی بسیار شاداب و سرخ دارد و به غذاها جان می بخشد‌. این برند از رب از اعلاترین و درجه یک ترین گوجه فرنگی های شیرازی که بسیار سرخ رنگ،آبدار و نرم می باشند با بهداشت بسیار بالا تهیه گردیده است.

این رب ها به علت تحمل شرایط ویژه از ماندگاری خوبی برخوردارند و شرایط کپک زدن برای این گونه رب مهیا نبوده و بسیار سالم می باشند و برای سلامتی مفید هستند.رب گوجه شیراز برندی صادراتی می باشد و همانطور که می دانید محصولی شایستگی صادرات را کسب می کند که تمامی پارامترهای کیفیتی را داره بوده و دارای ستاره و امتیاز ویژه ای باشد.

بهترین گوجه فرنگی تولید شده در کشور ایران جزو بهترین محصول در دنیا می باشد که از این گوجه فرنگی های باکیفیت در تهیه انواع رب گوجه فرنگی استفاده می شود.بهترین رب گوجه فرنگی ایرانی دارای رنگ طبیعی، مزه طبیعی، طعم بینظیر به همراه رعایت استاندارد ها در افزودن نمک و سایر مواد افزودنی می باشد. این رب کمی سفت است، به خصوص زمانی که آن را در یخچال نگهداری می کنید این سفتی بخوبی آشکار می شود. رب های شل مقدار بیشتری آب دارند که مطلوب مشتری نیست. علاوه بر آن رب های شل زودتر کپک میزنند مگر آنکه از نگهدارنده های قوی در آن استفاده شده باشد.

بهترین تولید رب گوجه شیراز باید ویژگی های زیر را داشته باشد؛

  • مواد افزودنی بیش از حد مجاز ندارد
  • در آن ترکیبات گلوله ای وجود ندارد
  • خوش رنگ و قرمز شفاف است
  • نمک حداکثر 1.5 درصد به آن اضافه شده است
  • تاریخ انقضای آن مشخص است
  • رب گوجه فرنگی غلظت عالی دارد
  • غلیظ و به صرفه است
  • کیفیتی مطابق با استانداردهای لازم کشوری و بین‌المللی دارد
  • درب آسان بازشو به همراه درپوش پلاستیکی دارد
  • دارای مجوزات لازم جهت صادرات می باشد
  • قیمت مصوبی دارد

رب گوجه فرنگی شیرازی مشخصات بسیار ویژه و بارزی دارد. این نوع از رب بسیار سالم تر و خوش رنگ تر می باشد و به علت وجود شرایط پخت استاندارد رنگ شاداب خود را حفظ می کند و کپک نمی زند.

قیمت روز رب گوجه فرنگی شیراز

قیمت روز رب گوجه فرنگی شیراز قیمت روز رب گوجه فرنگی شیرلز به علت لوکس بودن و خواص بالا کمی گران تر از دیگر رب ها است.انواع رب  با بسته های مختلف و بهداشتی عرضه می گردد.خریداران عزیز می توانند جهت اطلاع از خرید و قیمت محصول هم اکنون با مشاورین فروش ابن مجموعه فروش بزرگ تماس حاصل کرده و  سفارش دهند.

خرید این محصول در این نمایندگی فروش با نهایی ترین درجه استاندارد و کیفیت صورت می گیرد.قیمت این محصول در این نمایندگی بسیار ارزان تر است.قیمت رب توسط بازرگانی فروش با درنظرگرفتن حجم بسته بندی، نوع بسته بندی، کیفیت عالی، غلظت بالا و حجم و نحوه خرید مشخص می شود و نرخ منصفانه ای به مشتریان معرفی می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید