مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع گوجه گیلاسی مینیاتوری

آنچه دراین مقاله میخوانید...

مشخصات گوجه گیلاسی مینیاتوریصادرکنندگان گوجه گیلاسی مینیاتوری

در ایران انواع مختلفی از سیفی جات را پرورش می دهند که یک نمونه از آن، گوجه گیلاسی مینیاتوری است، که محصولی با کیفیت و خوش خور و خوشمزه است و از آن می توان برای تزیینات مختلف هم استفاده نمود.

ایران به عنوان مرکز تولید گوجه گیلاسی مینیاتوری مشهور شده و در بعضی از شهرها کشت وسیع تر و باکیفیت تری دارد. قیمت گوجه گیلاسی مینیاتوری از گوجه فرنگی درشت ارزان تر است. چون این گوجه پر بارتر است و بازدهی بیشتری دارد.

مرکز توزیع گوجه گیلاسی مینیاتوری

مشخصات گوجه گیلاسی مینیاتوری

مشخصات گوجه گیلاسی مینیاتوری

این نوع گوجه خوش خور به عنوان گوجه گیلاسی مجلسی هم شناخته می شود و درمجالس مختلف کاربرد ویژه ای دارد. از بهترین ویژگی های گوجه گیلاسی مینیاتوری همان شکل آن است که شباهتی به گیلاس دارد و فقط در طعم با آن تفاوت دارد و از دیگر مشخصات مخصوص آن مزه بی نظیر آن است که اندکی ترش است و مناسب کسانی است که دوستدار مزه ترش هستند.

این گوجه را می توان به رنگ های دیگری دید مانند طلایی یا سبز که آنها بسیار زیبا هستند و بیشتر کاربرد تزئینی دارند و می توان آن را در زیبا سازی سفره و سفره آرایی به کار برد و بارها در رستوران و تالارها این محصول استفاده شده.

همچنین این محصول دارای برگ های سبز تیره است که بسیار پربازده می باشد و هر گلی که می دهد نشانه رویش یک گوجه گیلاسی بی مانند است و در شرایط آب و هوای مطلوبی رشد خواهد کرد و نیازی به کودهای شیمیایی مضر ندارد و کاملا ارگانیک است.

از دیگر مشخصات مهم این گوجه خواص درمانی آن است که به بهبود بسیاری از بیماری ها و حتی پیشگیری از آنها کمک می کند و مورد توجه قرار گرفته است. به طور مثال گوجه عامل مهمی برای پیشگیری از انواع سرطان ها می باشد و یا اینکه می تواند به پاکسازی روده کمک کند و از بین برنده یبوست باشد.

صادرکنندگان گوجه گیلاسی مینیاتوری

صادرکنندگان گوجه گیلاسی مینیاتوری گوجه گیلاسی بسته بندی دارای تولید کنندگان و عرضه کنندگان زیادی در کشور ما بوده که محصول های با کیفیت و مرغوب را تهیه کرده اند و بعد از تامین نیاز بازارهای داخلی محصول های تولید شده ی خود را روانه ی بازارهای خارجی می کنند.

کشور ما به این دلیل که از برترین و بزرگترین پرورش دهندگان این محصول بوده و حجم زیادی از زمین های کشاورزی خود را به کاشت این محصول اختصاص داده که این خود باعث شده علاوه بر تازه خوری این محصول در کارخانه های داخلی به فرآورده های دیگری تبدیل شود و البته به بازارهای کشورهای دیگر نیز صادر گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید