مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه گوجه ریز خوشه ای

آنچه دراین مقاله میخوانید...

مشخصات انواع گوجه ریز خوشه ایتولید ویژه گوجه ریز خوشه ای

گوجه یکی از پرمصرف‌ ترین انواع صیفی‌جات محسوب می شود که دارای نمونه های مختلفی است و به صورت گلخانه ای و یا کشت در فضای باز تولید می شود. یکی از نمونه های پرفروش آن گوجه ریز خوشه ای است  و این روزها بازار عرضه و فروش انواع گوجه ریز خوشه ای بسیار پررونق می باشد و متقاضیان دارد و بسیاری از آنها این محصول را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند.

مرکز عرضه گوجه ریز خوشه ای

مشخصات انواع گوجه ریز خوشه ای

مشخصات انواع گوجه ریز خوشه ای انواع گوجه ریز خوشه ای دارای چه مشخصاتی می باشد؟  این گوجه در انواع گوجه چری، گوجه زیتونی و گوجه گیلاسی وجود دارد و در رنگ های زیبای قرمز، زرد و نارنجی و …. وجود دارد. ابن گوجه ها دارای اندازه ای کوچک و ریز بوده و طعم و مزه بسیار خوبی دارند. فاقد هر گونه آفت زدگی و یا خرابی می باشند و به صورت یکدست و یک شکل بسته بندی می شوند. این محصول در تزیین انواع غذاها، سالاد ها و ساندویچ های مختلف کاربرد زیادی دارد و به صورت خام و یا پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی و …. از خریداران عمده این محصول هستند. گوجه خوشه ای دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از انواع املاح معدنی و ویتامین های مفید می باشد و مصرف آن باعث حفظ سلامت قلب و عروق می شود و با توجه به دارا بودن آنتی اکسیدان در پیشگیری از سرطان مؤثر است.

تولید ویژه گوجه ریز خوشه ای

تولید ویژه گوجه ریز خوشه ای این روزها تولید گوجه ریز خوشه ای در شهرهای مختلف کشور با بهترین کیفیت صورت می پذیرد. این گوجه یکی از مرغوب ترین انواع گوجه های گلخانه ای به شمار می آید که با فراهم بودن نور و دمای مناسب در گلخانه به خوبی می تواند رشد کند. در گلخانه ها سیستم آبیاری مناسب و با تجهیزات کامل نصب شده است تا آبیاری این گیاه به موقع انجام شود و خاکی مناسب و زهکشی شده در رشد و پرورش بهتر آن بسیار مؤثر است. کوددهی و هرس به موقع این گیاه می تواند در رشد سریع گوجه خوشه ای تأثیر گذار باشد. 

این گوجه در برابر انواع آفات و بیماری های مختلف قارچی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و با مراقبت و نگهداری از این گیاه می توان انواع گوجه خوشه ای مرغوب و با کیفیت را تولید و برداشت کرد. گوجه خوشه ای پس از برداشت در کارخانه تولیدی به بهترین شکل تمیز و فرآوری می شود و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید