مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش رب گوجه فرنگی خوب

آنچه دراین مقاله میخوانید...

از رب کپک زده استفاده نکنیدآشنایی با صادرکنندگان رب گوجه فرنگی خوب

رب گوجه فرنگی خوب ربی است که از گوجه های مرغوب و گوشتی حاصل می شود و از گوجه های خراب یا کرم زده استفاده نمی شود. رب گوجه فرنگی به عنوان یک چاشنی در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و تقریبا در تمامی خورشت ها کاربرد دارد و باعث خوش رنگ شدن خورشت و غذا می شود. در ادامه به معرفی هر چه بیشتر رب گوجه فرنگی پاکتی و صادراتی و مراحل تهیه آن و نکات لازم جهت تهیه یک رب خوب خواهیم پرداخت.

مرکز پخش رب گوجه فرنگی خوب

از رب کپک زده استفاده نکنید

از رب کپک زده استفاده نکنید رب گوجه فرنگی به دو شیوه سنتی و کارخانه ای تهیه می شود و هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت. رب گوجه فرنگی به شیوه سنتی به این صورت تهیه می شود که ابتدا مقداری مورد نظر گوجه را شسته و از وسط قاچ کرده و بعد از داخل صافی عبور می دهیم تا آب گوجه ها گرفته شود و بعد از این که تفاله هایش از آب گوجه جدا شدند داخل آبکش ریخته و داخل قابلمه به همراه مقدار کمی روغن ریخته تا روی حرارت ملایم بجوشد و هر چند دقیقه هم زده تا ته نگیرد. بعد از این که به غلظت مناسب رسید رب آماده است.

بعد از سرد شدن مقداری نمک که چاشنی و طعم بهتری داشته باشد به آن اضافه کرده و سپس مقداری روغن جهت جلوگیری از کپک زدن به آن اضافه کرده و داخل ظرف های شیشه ای قرار می دهیم. فراموش نشود که روغن رت در انتها نیز روی رب ریخته تا از کپک زدن رب جلوگیری کند و به ماندگاری هر چه بیشتر رب کمک کند.

تفاوت رب گوجه فرنگی سنتی با کارخانه ای در این است که روش خانگی مطمئن تر است اما کارخانه ای مواد افزودنی به رب اضافه می کنند اما این روش بهداشتی تر از روش سنتی می باشد. و نمی توان گفت مصرف کدام نوع رب بر دیگری برتری دارد و بهتر است. توجه شود که هر چه گوجه گوشتی و آبدار باشد رب مرغوب تری حاصل می شود.

آشنایی با صادرکنندگان رب گوجه فرنگی خوب

آشنایی با صادرکنندگان رب گوجه فرنگی خوب رب گوجه صادراتی، در کشور ایران به طور عمده انجام می شود و به صورت های مختلف از جمله شیشه ای یا کنسرو و پاکتی بسته بندی می شود. برای تهیه رب گوجه می توان به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه و خریدی مطمئن انجام داد. رب گوجه فرنگی خوب ربی است که تمام ویژگی های یک گوجه خوب و مرغوب را داشته باشد و از گوجه های سفت و کم کیفیت استفاده نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید