مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نماینده فروش گوجه گیلاسی مجلسی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

گوجه برای جلوگیری از علائم پیریآشنایی با فروشندگان گوجه گیلاسی مجلسی

نماینده فروش گوجه گیلاسی مجلسی به فروش و ارائه مشاوره های رایگان به صورت آنلاین مشغول می باشد و با قیمت کمتری از بازار محصول را در اختیار مشتریان می گذارد گوجه گیلاسی کوچک و گرد می باشد و منبع غنی از آنتی اکسیدان لیکوپن، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین K و ویتامین های گروه ب است علاوه بر این مواد معدنی مانند فسفر، مس، منگنز، پتاسیم و منیزیوم در آن وجود دارد.

نماینده فروش گوجه گیلاسی مجلسی

گوجه برای جلوگیری از علائم پیری

گوجه برای جلوگیری از علائم پیری گوجه برای جلوگیری از علائم پیری فوق العاده می باشد و این به دلیل مقادیر فراوان ویتامین C است که در آن وجود دارد که باعث کاهش چین و چروک و جوانی پوست می شود علاوه بر این انواع گوجه فرنگی ها مانند گوجه گیلاسی خوشه ای و گوجه گیلاسی تزیینی برای پوست و مو هم فواید زیادی دارند که ما در زیر خلاصه وار آن ها را شرح می دهیم:

  • روش کاملا طبیعی برای درمان منافذ پوست می باشد برای این منظور 1 قاشق غذاخوری آب را یا چهار قطره آب گوجه ترکیب و با پنبه به روی صورت خود قرار دهید.
  • به دلیل داشتن ویتامین ث باعث روشن شدن پوست می شود و به پاکسازی و درخشان شدن پوست کمک فراوانی می نماید برای این منظور می توانید یک قاشق چای خوری ماست، یک قاشق چای خوری بلغور دو سر و دو قاشق چای خوری پوره گوجه فرنگی را با هم ترکیب و به روی صورت خود قرار دهید.
  • به دلیل این که دارای آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است باعث می شود به خوبی از پوست در مقابل اشعه uv خورشید محافظت نماید.
  • برای درمان ریرش مو و تقویت مو مفید خواهد بود.

آشنایی با فروشندگان گوجه گیلاسی مجلسی

آشنایی با فروشندگان گوجه گیلاسی مجلسی فروشندگان گوجه گیلاسی مجلسی به کیفیت بالا و قیمت مناسب اهمیت فراوانی می دهند تا بتوانند وفاداری خود را به مشتریان ثابت کنند تا آن ها همیشه با اطمینان اقدام به خرید نمایند فواید درمانی گوجه برای سلامتی بدن باعث شده فروشندگان آن بتوانند در آمد خوبی داشته باشند به عنوان نمونه آنتی اکسیدان ها و فیبر موجود در گوجه باعث تقویت دستگاه گوارش و هضم غذا شده است علاوه بر این فیبر موجود در آن باعث پاک سازی روده شده است و چون ویتامین آ و ث دارد برای تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند مفید واقع شود.

پتاسیم بالای آن باعث کاهش فشار خون شده است برای سلامتی قلبی بی نظیر است و این به دلیل بتاکاروتن و لیکوپن موجود در آن می باشد چون سلنیوم دارد برای کم کاری تیروئید می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد به دفع اسید اوریک خون کمک می کند چون آب فراوانی دارد باعث پاک سازی بدن می شود و سموم را از بدن خارج می نماید به همین دلیل برای سلامت کبد مفید است و از سنگ کیسه صفرا پیشگیری می نماید. علاوه بر این ها غنی از لیکوپن می باشد و می تواند از انواع سرطان ها پیشگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید