مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت استثنایی رب گوجه 700 گرمی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

رب گوجه خانگی با روش جوشاندن گوجهفروشندگان انواع رب گوجه 700 گرمی

رب گوجه فرنگی از جمله فرآورده های پر کاربرد گوجه بوده که در حال حاضر توسط برند های مختلف در بسته بندی های با حجم متفاوت ارائه می شود. در این بین رب گوجه 700 گرمی که توسط برندهای مختلف تولید شده، در بازار مستقیم با قیمت کاملا استثنایی به فروش می رسد. توجه داشته باشید مناسب بودن قیمت رب گوجه در این بازار به دلیل حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان می باشد.

قیمت استثنایی رب گوجه 700 گرمی

رب گوجه خانگی با روش جوشاندن گوجه

رب گوجه خانگی با روش جوشاندن گوجه تهیه رب گوجه خانگی خوش رنگ طبیعت امستلزم رعایت نکات مهم در پخت و روش تهیه رب می باشد، به طوری که اگر شما هم قصد پخت رب خانگی را دارید در مرحله اول باید از گوجه های قرمز گوشتی و آبدار که تا حد امکان بدون لک هستند استفاده کرده به طوری که بعد از شستن گوجه ها، آنها را ه چهار قسمت کرده و داخل قابلمه  مناسب بریزید؛ سپس به ازای هر دو کیلو گوجه یک قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید تا گوجه ها آب بیندازد این کار همچنین باعث ماندگاری بالاتر رب گوجه خواهد شد.
پس از این باید درب قابلمه را گذاشته و اجازه دهید که گوجه ها با حرارت متوسط حدود نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه بجوشد. هنگامی که گوشت گوجه از پوسته جدا شد یعنی گوجه خوب پخته شده که پس از آن باید شعله را خاموش کنید و بگذارید تا خنک شود. سپس با دست تمیز گوجه های پخته شده را ورز دهید و از صافی رد کنید که بهتر است از دو صافی با دهانه های مختلف استفاده کنید تا ابتدا پوست گوجه گرفته شده و سپس گوجه را از صافی ریز رد نموده تا تخم آن نیز گرفته شود.

حال آب و گوشت گوجه که از صافی رد شده است را دوباره روی شعله بگذارید و بجوشانید و هر یک ربع یکبار باید گوجه را از ته هم زده تا ته نگیرد. سپس در انتها باید به ازای هر کیلو رب گوجه که حاصل شده است یک قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه کنید و شعله را خاموش نموده تا رب سرد شود.

فروشندگان انواع رب گوجه 700 گرمی

فروشندگان انواع رب گوجه 700 گرمی اگر چه پخت رب گوجه فرنگی خانگی لذت بیشتری دارد اما افراد زیادی رب گوجه صنعتی را بیشتر می پسندند. حال اگر شما هم قصد خرید رب گوجه ممتاز 700 گرمی را داشته باشید باید دقت کنید که در حال حاضر فروشندگان این محصول، به صورت عمده و مستقیم اقدام به ارائه آن نموده تا شما خریداران عزیز در سراسر کشور بتوانید محصول را تهیه کنید.
علاوه بر اینکه این قوطی ها از رب گوجه فرنگی درجه یک پر شده است لازم است بدانید بسته‌ بندی آن نیز کاملا مناسب بوده که این امر منجر به حفظ کیفیت رب در دراز مدت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید