مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه رب گوجه همدانیان

قیمت به روز گوجه فرنگی جنوب را می توانید از این مجموعه دریافت کنید .
در فصل پائیز و زمستان محصولات مختلفی از جنوب کشور به بازار عرضه می شود . یکی از این محصولات گوجه فرنگی مرغوب جنوب است که با بذر های مختلفی کشت می شود . در این بین استفاده از بذر هایی که در برابر بیماری ها مقاوم باشند بسیار مهم است . قارچ ها یکی از مخرب ترین عوامل از بین بردن محصولات مرغوب جنوب هستند . برای کنترل این قارچ ها و از بین بردن آن ها به جهت فروش محصول خود به قیمت روز حتما به ادامه متن توجه کنید .
بیماری Pyrenochata lycopersici یک قارچ خاکزاد است و توانایی بقا به صورت زنده به مدت چندین سال در خاک را دارد . به دلیل رشد آرام عامل این بیماری ، بعضی مواقع گیاهان مورد حمله واقع شده به وسیله قرار دادن توده ای از خاک پیتی سالم در اطراف پایین ( قاعده ) ساقه به منظور تحریک ایجاد ریشه های نابجای جدید ، از بیماری نجات پیدا می کنند . این خاک سریع تر از بستر اصلی خاک گرم می شود و ریشه های گیاهی را برای غلبه کردن به قارچ مستعد می کند . برای این که بستر گرم می شود ، مالچی دهی با کاه بایستی به تأخیر بیفتد .
قارچ می تواند به وسیله ضدعفونی با بخاردهی یا با کاربرد قارچ کش متیل بروماید به وسیله کاربران مجاز نابود شود . سایر ضدعفونی کننده ها ، خیساننده ها و قارچ کش ها کمتر مؤثر هستند . تنه ریشه های (root stock ) مقاوم شناخته شده اند ، و بنابراین پیوند زدن می تواند برای اجتناب از بیماری در گلخانه زمانی که ضدعفونی خاک ممکن نباشد مورد استفاده قرار گیرد .
قبل از ضدعفونی خاک ، سیستم های ریشه ای قدیمی را تا حد ممکن معدوم کنید و از بین ببرید . قبل از نشاء کاری خاک را گرم کنید . خاک بایستی حتی الامکان زه کشی شده باشد . شرایط رشد گیاه را در وضعیت متعادل قرار دهید . با ضدعفونی خاک و توجه به بهداشت بهبود و صحت گیاه به میزان بالایی فراهم می شود . این بیماری معمولأ به دلیل عدم رعایت روش های بهداشتی که شرایط آلودگی خاک را فراهم می کند ، در سیستم های کشت بدون خاک در حال شیوع می باشد .
اگر محصول شما عاری از بیماری است و دارای کیفیت خوبی می باشد برای فروش آن می توانید با ما در تماس باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید