مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده گوجه گیلاسی قرمز

آنچه دراین مقاله میخوانید...

آشنایی با گوجه گیلاسیفروش مستقیم گوجه گیلاسی عمده

مصرف گوجه در تمام دنیا مورد استفاده افراد می باشد که این مواد غذایی دارای طرفداران بسیاری است. از آنجایی که افراد از میوه گوجه در بیشتر غذا ها استفاده می کنند لذا تولیدات این نوع گیاه رو به افزایش می باشد که تولیدکنندگان امروزه به تولیدات انواع گوجه به صورت ارگانیک پرداخته اند. که گوجه گیلاسی قرمز نمونه ای از انواع گوجه ها می باشد که به دلیل اندازه ریز و گیلاسی مانند آن افراد زیادی به خرید گوجه گیلاسی عمده می پردازند.

خرید عمده گوجه گیلاسی قرمز

آشنایی با گوجه گیلاسی

آشنایی با گوجه گیلاسی گوجه گیلاسی نوعی گوجه می باشد که دارای اندازه ی ریز و پوست نازکی است و این نوع گوجه دارای طعم ترش تر و تخم درون آن نیز نسبت به دیگر انواع گوجه ها بیشتر می باشد. کاشت و برداشت این نوع گوجه مانند دیگر انواع گوجه ها به یک شکل است به طوری که گیاه آن را بعد از مقداری رشد در مناطق دیگر به صورت نشاء درون خاک می کارند. معمولا تولیدات گوجه در فصل های بهار و تابستان صورت می گیرد و گوجه گیلاسی پس از باردهی در مقابل نور خورشید به رنگ قرمز تبدیل می شود.

ارزش غذایی گوجه گیلاسی مانند دیگر انواع گوجه ها بسیار بالا می باشد، که دارای انواع مواد معدنی از قبیل پتاسیم، فولاد، کربوهیدرات و انواع ویتامین هایی مانند ویتامین K,C می باشد. لذا مصرف آن برای بدن بسیار مفید و موثر است و دارای خاصیت هایی از قبیل جلوگیری از فشار خون بالا، تقویت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از ریزش مو می باشد و همچنین کلسترول خون را کاهش می دهد، و به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، برای جلوگیری از بیماری های سرطانی مخصوصا سرطان پروستات در آقایان بسیار مفید می باشد.

اما در این میان مصرف کنندگان گوجه گیلاسی باید در مصرف آن تعادل لازم را بر قرار کنند، و از مصرف بیش از اندازه این مواد غذایی پرهیز کنند، زیرا مصرف زیاد گوجه گیلاسی باعث بروز مشکلاتی از قبیل درد مفاصل، اسهال، ایجاد سنگ کلیه و همچنین بازگشت اسید معده می باشد و از آنجای که طبع گوجه سرد می باشد توصیه ما به مصرف کنندگان این است که این ماده غذایی را همراه با مواد غذایی که دارای طبع گرم می باشند از قبیل گردو مصرف کنند تا دچار بیماری بلغم نشوند.

فروش مستقیم گوجه گیلاسی عمده

فروش مستقیم گوجه گیلاسی عمده همانطور که میدانید تولیدات گوجه گیلاسی در کشور ما در استان های شمالی و همینطور استان های جنوبی از قبیل استان فارس صورت می گیرد، که تولیدکنندگان با تولید انواع گوجه از قبیل گوجه گیلاسی به صورت ارگانیک به فروش مستقیم گوجه گیلاسی به صورت عمده در بازارهای تره بار و میوه به فروش می رسانند. و لذا به دلیل مصرف بالای این مواد غذایی و درخواست زیاد مصرف کنندگان در سراسر کشور و همچنین خارج کشور تولیدات این گوجه، به صورت مکانیزه در حال افزایش می باشد. و تولیدکنندگان پس از برداشت محصول، آن را با نام تجاری خود برچسب زده و به کشور های همسایه نیز صادر می کنند.

  • تبلیغات: 
      1. بزرگترین تولیدی ترشی مخلوط
      2. تولید کننده ترشیجات درجه یک در شمال کشور
      3. لواشک ترش با سس ترش مخصوص خانگی
      4. ترشی به خوشمزه درجه یک اصل

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مجید امیری

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09152941432

    phone icon شماره تماس: 09190396178

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: info@robgoje.ir

    مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    تماس بگیرید