مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه گوجه گلخانه ای صادراتی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

ویژگی های گوجه گلخانه ایچگونگی تهیه انواع گوجه گلخانه ای صادراتی

 گوجه فرنگی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و اهمیت زیاد در خانه هر ایرانی دارا می باشد  از رایج‌ ترین سبزیجات مصرفی هر خانواده به حساب می آید. شرکت عرضه گوجه گلخانه ای صادراتی در پی آن است تا بهترین گوجه فرنگی با کیفیت مرغوب و بی‌نظیر را به تمامی نقاط کشور و حتی کشورهای همسایه ارسال نمایید. در ادامه مطلب شما را با انواع خرید و فروش گوجه گلخانه ی آشنا می کنیم.

شرکت عرضه گوجه گلخانه ای صادراتی

ویژگی های گوجه گلخانه ای

ویژگی های گوجه گلخانه ای گوجه فرنگی از خانواده بادمجانیان می باشد و در مناطق گرمسیر به صورت چند ساله رشد می کند و در مناطق معتدل و منطقه ای که سرد هستند یک ساله است. مناسب ترین میزان رشد آن در مناطق گرمسیر و با نور کافی می باشد.

همچنین گفته شد گوجه فرنگی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول بسیار خوش مزه دارای خواص بی نظیر می باشد. از جمله فواید گوجه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سلامت قلب و عروق را تضمین می نماید به  دلیل داشتن ویتامین آ و سیر فراوان رشد موها را تقویت می‌کند. ضخامت تار موها را زیاد می کند و سلامت پوست و ناخن را تضمین می نماید.

گوجه فرنگی های گلخانه ای دارای ویژگی‌های خاصی هستند؛ مثلاً برگ های این گیاه مرکب و متناوب است و از برگ چه چروک دار تشکیل شده است.

تعداد برگ ها نسبت به شرایط نوردهی متغیر است، گل های گوجه فرنگی گلخانه ای به صورت خوشه ای است و میوه آن از لحاظ گیاه شناسی گوشتی و آب دار می باشد پوست این گوجه فرنگی ها نازک و سفت است.

به دلیل رنگ قرمز آن دارای آنتی اکسیدان فراوان و لیکوپن می باشد همان طور که می دانید آنتی اکسیدان از  رشد سلول‌های سرطانی جلوگیری می کند و اسکوربیک اسید موجود در آن از آفت‌های دهانی جلوگیری می کند لثه را سفت می کند، دندان ها را مستحکم می نماید و همین طور از رشد سرطان های سینه پروستات جلوگیری به عمل می آورد.

چگونگی تهیه انواع گوجه گلخانه ای صادراتی

چگونگی تهیه انواع گوجه گلخانه ای صادراتی

برای خرید این محصول فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه اینترنتی مجموعه تماس حاصل فرمایید و با مشاورین فروش این مرکز در رابطه با چگونگی تهیه انواع گوجه گیاهان گلخانه‌ای صادراتی صحبت نمایند. ایشان شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد و به شما کمک می کند تا انتخابی بهتر داشته باشید پس از ثبت سفارش این محصول بی نظیر با قیمتی مناسب در کم ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید

این محصول در بسته بندی های با کیفیت وجود دارد. گوجه گلخانه ای درجه یک از محصولات با کیفیت است که به دلیل مرغوبیت به خارج ایران صادر می گردد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید