مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع رب گوجه فرنگی به عراق

صادرات انواع رب گوجه فرنگی به کشور هایی مثل عراق از برند های مختلف و بیشتر با بسته بندی قوطی می باشد که باید قیمت های صادراتی را کمی متفاوت دانست.
 صادرات رب گوجه در ایران واقعاً روند خوبی دارد. روزانه از مرز های کشور تعداد زیادی ترانزیت ارسال می شود که هر یک هم رب های خاصی را با رنج قیمت های مختلف دارند. 
بازار مصرف عراق به اندازه ای است که در برخی شهر ها مثل کربلا و نجف حتی همه مصرف روزانه یک کانتینر هم چیز زیاد عجیبی نیست. وقتی مشتری صادرات رب گوجه فرنگی به عراق را دنبال می کند. دنبال چند موضوع است. یکی داشتن کیفیت و دیگری قیمتی که برای تاجر عراقی بصرفد. 
خب خیلی از کارخانه های رب گوجه فرنگی حداقل استاندارد را برای صادرات دارند تا با نازل ترین قیمت بتوانند در این بازار رقابت کنند. اما برخی هم با کیفیت مناسب و قیمت خوب بار را ارائه می کنند. 
اما در صادرات مداوم میزان خرید بسیار بالا است و در نتیجه نمی توان همه پرداخت ها را نقد انجام داد و نمی توان هم با مشتری های ریز و درشت بدون هیچ ضمانتی مواجه شد. 
برای همین کارخانه هایی که صادرات قوی دارند، نه تنها برای عراق که برای هر کشوری از روش lc استفاده می کنند. یا حتی دارای صراف های معتبری هستند که مشتری و طرفشان در عراق می تواند آن جا پرداخت را انجام داده و کار ها را انجام دهد. این طوریی مشتری از ارسال بار باکیفیت مطمئن می شود و کارخانه صادر کننده و دریافت پولش.
صادرات انواع رب گوجه فرنگی به هر کشوری نیاز به بازاریابی منسجم در آن دارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید