مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان رب گوجه غلیظ

آنچه دراین مقاله میخوانید...

آشنایی با مواد مغذی رب گوجه فرنگیالمان های تأثیرگذار بر قیمت رب گوجه غلیظ

رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی ها و طعم دهنده ها و رنگ دهنده های طبیعی به غذا ها است که رنگ قرمز در غذا به سبب وجود رب است . رب مایعی بسیار غلیظ به رنگ قرمز که از گوجه فرنگی درست شده است و معمولا در قوطی های فلزی ضد زنگ و ضد ورود هوا بسته بندی می شود . رب گوجه غلیظ مورد استفاده تمام خانم ها در آشپز خانه است .

صادرکنندگان رب گوجه غلیظ

آشنایی با مواد مغذی رب گوجه فرنگی

آشنایی با مواد مغذی رب گوجه فرنگی گوجه که جزو سبزیجات وصیفیجات طبقه بندی می شود به صورت بوته ای به عمل می آید . کشتزار های گوجه معمولا در تابستان به بار می نشیند و عمده تولید گوجه و به تبع آن تولید رب گوجه در همان فصل است البته که گلخانه های بزرگ به پرورش گوجه در همه فصل های سال می پردازند . گوجه ابتدا سبز و کال است و به مرور زمان قرمز و آماده چیدن می شود اندازه آن معمولا از یک کف دست بزرگ تر نمی شود و شکلی دایره ای دارند . گوجه دارای خواص بی نظیری است از جمله:

  • به خاطر رنگ قرمز آن خون ساز بسیار قوی است
  • دارای ویتامین C فراوان مفید برای انواع بیماری های عفونی ، قلبی ، فشار خون و ..
  • برای شادابی و جوان سازی پوست و غیره

برای ساخت رب از گوجه فرنگی ، ابتدا گوجه ها را بعد از چیدن و حمل و نقل به خط تولید آن هارا شسته و روی حرارت می گذارند تا عمل پختن انجام شود سپس توسط دستگاه پالپ گیری دانه ها ، پوست ها و ساقه های گوجه جدا می شود . آب گوجه را دوباره روی حرارت می گذارند تا به بریکس و غلظت مناسب برسد سپس در مخازن مخصوص همراه با مقداری سرکه ، آب معدنی ، نشاسته و ادویه جات به طور کامل میکس می شوند و آماده بسته بندی و عرضه به بازار است .رب گوجه فرنگی سالم دارای برچسب گذاری و بسته بندی کامل و دقیق است همچنین دارای تاریخ تولید و انقضا و علامت استاندارد است .

المان های تأثیرگذار بر قیمت رب گوجه غلیظ

المان های تأثیرگذار بر قیمت رب گوجه غلیظ با توجه به نیاز مصرف کنندگان کشاورزان به تولید انبوه گوجا فرنگی پرداخته اند . تقریبا با همه آب و هوا ها سازگار است و در همه جا کشت می شود .قیمت رب با توجه به مصرف زیاد مناسب است و به راحتی می توان آن را تهیه و خریداری کرد. از عوامل تاثیر گذار برقیمت رب می توان به مواردی اشاره کرد:

  • قیمت گوجه خریداری شده
  • وضعیت خشکسالی سالانه
  • قیمت قوطی ها وشیشه های بسته بندی
  • تولید کنندگان خانگی رب و غیره

برای خرید رب گوجه فرنگی خوب می توانید به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه کنید و خریدی مطمئن و سالم در بسته بندی های متنوع داشته باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید