مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان گوجه گیلاسی صادراتی

آنچه دراین مقاله میخوانید...

درباره گوجه گیلاسی چه می دانید؟قیمت انواع گوجه گیلاسی صادراتی

گوجه گیلاسی میوه ای کوچک با مزه ای فوق العاده بوده که ارزش غذایی بسیار بالایی را به دلیل خاصیت های بی شمارش دارا است. هر ساله در کشورمان مقادیر قابل توجهی از این نوع گوجه کشت شده و محصول بدست آمده به جز برای مصارف داخلی به بازارهای خارجی علل خصوص حوزه خلیج فارس نیز عرضه می شود. فروشگاه ما یکی از عرضه کنندگان گوجه گیلاسی صادراتی است که این میوه خوشمزه را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت آماده برای فروش می کند.

عرضه کنندگان گوجه گیلاسی صادراتی

درباره گوجه گیلاسی چه می دانید؟

درباره گوجه گیلاسی چه می دانید؟ گوجه های گیلاسی که آنها را با نام های مینیاتوری، گوجه کری یا گوجه چینی نیز می شناسند ظاهری کروی شکل و کوچک داشته و اغلب به رنگ قرمز بوده، ولی در رنگ های سبز، زرد و مشکی نیز موجود می باشد.

با صرف نظر از مزه و طعم دلپذیر این گوجه، می توان گفت خواص بسیار خوب موجود در آن باعث محبوبیت و استفاده اش در اکثر غذاها به خصوص بشقاب سبزیجات شده است. افرادی که وجترین (گیاه خوار) بوده و یا رژیم غذایی گیاهی را در پی گرفته اند از علاقه مندان خاص این میوه های کوچک می باشند.

گوجه های کری شامل بتاکارون، پتاسیم، فیبر، ویتامین هایی چون C، B، A و…، تیامنین، فسفر و… بوده که هر کدام از موارد گفته شده دارای کاربرد ویژه ای برای بدن می باشد. برای مثال ویتامین A برای سلامت بدن، فسفر جهت افزایش حافظه، بتاکارون برای تقویت نور چشم و فیبر مناسب برای کاهش وزن می باشد.

و اما در خاتمه این مطلب باید گفت گوجه گیلاسی قرمز نسبت به سایر انواع خود متقاضیان بیشتری داشته و اکثراً از آن در طبخ و تزئین غذاها استفاده می شود.

قیمت انواع گوجه گیلاسی صادراتی

قیمت انواع گوجه گیلاسی صادراتی گوجه گیلاسی که مدتی است در غذاها به خصوص انواع سالاد خودنمایی می کند جایگاه ویژه ای را در میز غذای اکثر کشورهای جهان و همچنین بر روی سفره های ایرانی پیدا کرده است.

به دلیل استقبال خوب عموم از این میوه به خاطر مزه فوق العاده و خواص بی شماری که دارد، بازارهای داخلی و خارجی نیازمند تامین آن به مقادیر مورد نیاز برای مصرف مردم هستند‌. گوجه گیلاسی ایرانی یکی بهترین نوع این میوه در جهان بوده و بازارهای خارجی از طرفداران و خواهان خرید این محصول از کشورمان می باشند.

قیمت انواع مختلف این نوع گوجه به درجه کیفی و نوع بسته بندی آن بستگی دارد. همچنین عوامل دیگری چون تعداد واسطه هاو نحوه خرید عمده یا جزئی نیز در بها تمام شده این محصول بی تاثیر نیست.

اگر شما به دنبال گوجه های کری صادراتی مرغوب و با قیمت مناسب هستید می توانید با اطمینان خاطر آن را از فروشگاه ما تهیه نمایید.

  • تبلیغات: 
      1. تفاوت رب گوجه خانگی و صنعتی
      2. بهترین برندهای رب گوجه فرنگی
      3. رب گوجه فرنگی محبوب تولید شرکت خزر عصاره وارنا
      4. رب گوجه فرنگی نامزد

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

    مشاور فروش: مجید امیری

    راه های ارتباطی:

    phone icon شماره تماس: 09152941432

    phone icon شماره تماس: 09190396178

    whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

    email icon ایمیل: info@robgoje.ir

    مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    تماس بگیرید