مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع گوجه زیتونی در اصفهان

آنچه دراین مقاله میخوانید...

بررسی کاربردهای تزیینی گوجه چریصادرکنندگان گوجه زیتونی اصفهان

گوجه فرنگی زیتونی از خانواده گوجه فرنگی است که به ان گوجه فرنگی ایتالیایی یا رومی نیز گفته می شود. علاوه بر خاصیت های فراوانی که از نظر :فسفر ،آهن و ویتامین A و C دارد. خاصیت درمانی نیز دارد. در اصفهان کاشت و برداشت گوجه فرنگی در زمین های بسیار زیاد و وسیعی صورت می گیرد . به دلیل آب و هوای معتدل کشت انواع گوجه فرنگی در اصفهان انجام می گیرد. علاوه بر آب و هوای معتدل و خاک حاصل خیز اصفهان، گلخانه های بسیاری وجود دارد که انواع گوجه فرنگی ها در آن کشت می شوند .معروف ترین گوجه اصفهان گوجه زیتونی اصفهان است که به انواع کشور های خارجه صادر می شود.

مرکز توزیع گوجه زیتونی در اصفهان

بررسی کاربردهای تزیینی گوجه چری

بررسی کاربردهای تزیینی گوجه چری

گوجه فرنگی جزو سبزی جاتی است که از دیرباز مورد استفاده مردم قرار گرفته است که معروف ترین و پرطرفدار ترین آن گوجه زیتونی است .این نوع از گوجه آبدار و تخم بسیار کمی دارد به همین دلیل در تزئینات انواع سالاد ها و غذاها استفاده می شود. این نوع از گوجه برای تولید رب نیز بسیار مناسب است.

شکل ظاهری گوجه زیتونی شبیه به زیتون بوده و دارای طعم شیرین و خاصی است که به رنگ قرمز، زرد و سیاه مشاهده می شود. گوجه زیتونی ایرانی که از خوشمزه ترین گوجه های جهان است بسیار معروف و پرطرفدار است . و از خاصیت غذایی بالایی سرشار است.

تزئین گوجه زیتونی در انواع سالاد ها یک ایده بسیار زیبا است که در تمام نقاط جهان از آن استفاده می شود. که به صورت پخته، سرخ شده ، خام خورده می شود.

صادرکنندگان گوجه زیتونی اصفهان

صادرکنندگان گوجه زیتونی اصفهان به دلیل کیفیت بالا گوجه فرنگی اصفهان ، به کشور های مختلف که نیاز به گوجه دارند صادر میشود . البته ناگفته نماند اول نیاز های داخل را با این محصول بر طرف کرده و سپس به کشور های خارجی توسط شرکت های بازرگانی صادر میشود.

عرضه گوجه زیتونی درجه یک اصفهان به صورت عمده و به دلیل مصرف زیاد مردم و فروش بالا در بازار باعث شده تا با هزینه کمتری به دست مردم برسد. این مراکز محصول را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کرده و خود با بازار میفروشد.

نرخ مناسب قیمت و کیفیت بالا محصول باعث رقابت شدید بین خریداران شده است. صادرات کلی گوجه فرنگی زیتونی اصفهان از روند بسیار خوب بر خوردار است این محصول توسط مراکز نمایندگی و شرکت های معتبر در این زمینه خریداری می شود. و بعد از گذراندن روند گمرکی اداری به کشور های خارجی و عربی صادر می شود.

گوجه زیتونی را می توان از مراکز فروش به صورت حضوری و اینترنتی خریدار کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجید امیری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09152941432

phone icon شماره تماس: 09190396178

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@robgoje.ir

مجموعه Rgoje  شما را به خرید بهترین محصولات رب گوجه فرنگی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید